Summer nostalgia

on a surprisingly sunny Irish morning

It was one of the nicest mornings of my Northern Irish stay I have woken up to. No clouds, no rain, just bright sunshine and even a little warmness. /
A mai az egyik legszebb reggel volt, amire észak írországi tartózkodásom alatt felkeltem. Semmi felhő, semmi eső, csakis szikrázó napsütés, és egy kis meleg fuvallat. 

As I have said, I am not sad because the summer ended not so long ago, but this morning simply subconsciously forced me to recall some of my summer memories. While I was drinking my morning  herbal tea, I decided I'll write this post, choose my favourite photos from this year's hottest season and put them together for myself (in order to return when I feel like having a little nostalgia) and for those who are interested in them. /
Ahogy már említettem, nem vagyok szomorú a nyár vége miatt, viszont a mai reggel tudat alatt kényszerített, hogy felidézzek néhány nyári emléket. Miközben a reggeli teámat iszogattam, elhatároztam, hogy elkészítem ezt a posztot, kiválasztom a kedvenc fotóimat az idei év legmelegebb évszakából, és felsorakoztatom őket magamnak (csakhogy bármikor visszatérhessek, ha épp nosztalgikus hangulatban találom magam), és azok számára, akiket esetleg érdekel.

While I was selecting the photos, I was listening to this again and again:
(I love this song - very summer) /
Miközben a fotók között válogattam, ezt hallgattam újra és újra:
(Imádom ezt a számot - nagyon nyár)


And the photos... /
És a fotók...

Hay bales are my favourites
A lake near my village
At my cousin's wedding
With my sister (at my cousin's wedding)
;)

One of my bicycle tours in the evening
Pines at sunset
Sunset in the middle of a field
O.o
AquaCity - Zalaegerszeg (Hungary)
Still at AquaCity
A bit tired (after AquaCity)
Croatia



At my degree ceremony (Budapest)
With my degree baby
Degree party :)
Parliament
Hungarian yellow tram :P
Keleti Railway Station (Bp)
Beach House, Siófok (Hungary)
Me
Siófok, Petőfi sétány
Water tower, Siófok
Siófok, Szabadifürdő
It was a lovely remembrance on this sunny Irish September morning :) If you like the photos, please like the Facebook page. /
Nagyon jó volt ez a kis visszaemlékezés ezen a napsütéses ír reggelen. :) Ha tetszenek a képek, kérlek lájkold a Facebook oldalt.

See you soon, 

                                                       

2 comments:

  1. Olyan jó ezeket a képeket nézegetni, hogy milyen sokat voltunk együtt a nyáron! :) Most meg hiányzol :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó Helgu, én is pont erre gondoltam mikor válogattam a képeket. Te is hiányzol. :( Te vagy a legjobb tesó :)

      Delete